Notícies

octubre 04, 2012
XERRADA: ‘COM FER UN ESTUDI DE MERCAT AMB POCS RECURSOS’
Amb Alumni UB, el 23 d’octubre

La xerrada, que anirà a càrrec de la sociòloga Claudia Vallvé, consultora de la Xarxa Consultors i membre del Col·legi, donarà consells pràctics sobre com abordar un estudi de mercat i com gestionar la informació obtinguda perquè sigui útil per a l’empresa.

La importància de l’estudi de mercat
Emprendre un projecte empresarial requereix un coneixement previ del producte o servei que es vol oferir, de l’entorn i el sector en què es desenvoluparà, i d’altres factors que ajuden a identificar possibles riscos abans d’iniciar l’activitat.

Els estudis de mercat faciliten aquesta informació i permeten prendre decisions a curt i a llarg termini, però els recursos de què disposen les persones emprenedores abans d’iniciar els projectes són limitats i sovint dificulten la contractació de les empreses que duen a terme aquests anàlisis.

La xerrada es durà a terme a la seu d’Alumni UB, el proper 23 d’octubre, a les 19 hores. L’entrada lliure és lliure però l’aforament és limitat. Les places es reservaran per rigorós ordre d’inscripció.

Share This