Notícies
En aquest taller s’exposaran els coneixements teòrico-pràctics per a comprendre què és i què no és el màrqueting polític i amb què pot ajudar a l’hora d’engegar una campanya electoral. El curs consta de dues sessions.
La primera sessió, serà de caire més teòric i, la segona, de tipus pràctic, es desenvoluparan exercicis perquè els participants coneguin diferents instruments utilitzats pel màrqueting i a gestionar campanyes electorals.
PRIMERA SESSIÓ:
-Eleccions
-Campanya electoral
-Evolució natural dels partits polítics
-Actualització dels continguts dels programes electorals
-Els programes electorals: utilitat, orientació i característiques generals i local
-Planificació de campanyes electorals
-Protocols i seqüències d’intervenció i actuació electoral
-Cartografia electoral
-Posicionar el partit
-Crear i gestionar una marca (branding)
-Creació d’un llibre d’estil
-Qui pot fer ús de la imatge del partit i qui no
-Preparar “la carrera de notorietat” dels/les candidats/es
-Preparació d’un projecte de carrera política dels/les candidats/es
SEGONA SESSIÓ:
-Anàlisi metaplan.
-Anàlisi d’impactes creuats.
-Elaboració d’un qüestionari a partir d’escales tipus Likerts.
-Elaboració d’un qüestionari ponderat, mètode directe per preferències i mètode factorial.
PROFESSOR:
Albert Trullols Segura
Consultor Internacional en Governança i Estratègia Política Electoral.
CALENDARI:
Les classes es portaran a terme els dies 4 i 11 de desembre, dimecres, de 9h a 14h.
DATA LÍMIT D’INSCRIPCIÓ
Fins el dimarts 3 de desembre, mitjançant aquest enllaç.