Notícies
Aquest seminari permetrà identificar i diferenciar els diferents recursos disponibles actualment per al treball col·laboratiu i la gestió de projectes, així com fer-los servir adequadament per a obtenir uns bons resultats.
Els objectius de la formació són els següents:
– El treball col·laboratiu i la gestió de projectes
– Eines per cercar i gestionar la informació: fons alternatives a Internet, sindicació (RSS, Google Reader) i marcadors socials (Delicious)
– Eines per al treball col·laboratiu: Join.me, Anymeeting, Google Hangouts, Dabbleboard, Dropbox, Gantter, Wrike
– Eines per a la presentació de projectes: Prezi, Sliderocket, Slideshare
– Eines per a la creació de documents: Mindomo, GoogleDocs, Jimdo, Wikispaces, Issuu, Scribd, Doodle, Surveymonkey, GoogleDocs
El curs es realitzarà els dies 14 i 16 de maig de 18 a 21 hores. La data límit d’inscripció a aquest curs és el dia 7 de maig de 2012.