Notícies del Col·legi
PRESENTACIÓ: ‘EL MÓN EL 2022: DEU TEMES QUE MARCARAN L’AGENDA INTERNACIONAL’

El Colpis, a través de la seva Comissió de Relacions Internacionals, va acollir la presentació de la nota internacional del CIDOB, enguany sota el títol “El món el 2022: deu temes que marcaran l’agenda internacional”.
Un any més la Fundació CIDOB ha elaborat un rigorós treball, en col·laboració amb EsadeGeo, posant el focus en les qüestions clau que observarem aquest 2022. Sota el títol ‘El món el 2022: deu temes que marcaran l’agenda internacional’, un equip d’investigadors ha realitzat una reflexió col·lectiva sobre allò que esdevindrà cabdal en l’any que tot just acabem d’iniciar. I quins seran aquests deu temes? La recuperació econòmica, la tensió geopolítica, els preus dels articles, la salut, les pors, els lideratges, les innovacions, la mobilitat, les crisis humanitàries i l’emergència climàtica.
Per parlar de tot plegat vam comptar amb Pol Morillas, director del CIDOB; Eduard Soler, coordinador i editor de l’informe i investigador sènior del CIDOB, i Carme Colomina, investigadora principal especialitzada en Unió Europea, desinformació i política global del CIDOB.
Últimes notícies
“ÉS IMPRESCINDIBLE QUE LA GENT ENCENGUI EL DEBAT”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el pòdcast ‘Berenem política’.
REPRESENTANTS DEL COLPIS VIATGEN A BRUSSEL·LES PER AL TANCAMENT DEL PROJECTE IMONITOR
El passat 12 de desembre el Colpis va culminar la sisena edició dels Premis Miquel Caminal i Anna Alabart amb l’entrega dels guardons als millors TFG en Ciència Política i en Sociologia.
“DINTRE DEL MOVIMENT FEMINISTA ENS HEM D’UNIR PERQUÈ TENIM UN ENEMIC COMÚ I ÉS MOLT FORT”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre feminisme.