FITXA DEL CURS
16. MÀRQUETING (100% SUBVENCIONAT - SENSE COST) - En Streaming
Presentació
A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya hem tingut accés a nous cursos subvencionats per als nostres col·legiats/des i per totes aquelles persones interessades.
Garantim quees compleixen totes les mesures de seguretat per fer front a la Covid-19.
OBJECTIUS
Objectius generals:
- Capacitar a l'alumnat per dissenyar i implementar un pla de màrqueting directe.
- Dotar a l’alumnat dels coneixements estratègics de màrqueting directe més efectius i rendibles per implantar-los en la seva empresa.
Objetius específcs.
- Dissenyar i gestionar bases de dades per a la fidelització de clients en l'activitat comercial.
- Adquirir els coneixements necessaris per a comprendre i aplicar els determinants del màrqueting.
- Adquirir una visió àmplia de les diverses funcions que es desenvolupen en l'empresa i del lloc que el màrqueting ocupa en aquestes funcions.
- Conèixer les tècniques d'implantació dels mètodes operatius i els mitjans de control.
- Conèixer els instruments del màrqueting i la seva influència en la venda .
- Conèixer els principis , fonaments i conceptes del màrqueting.
PROGRAMA
1. El màrqueting directe com a part del pla de màrqueting.
2. El pla de màrqueting directe
2.1. Anàlisi de la situació
2.2. Determinació d’objectius
2.3. Selecció i elaboració d’estratègies
2.4. Pressupost
2.5. Seguiment
3. Estratègies d'interacció amb els clients.
3.1. Estructura d'un pla de màrqueting relacional
3.2. Fases del procès de màrqueting relacional
3.3. La base de dades como eina útil
3.4. Segmentació i explotació de la base de dades .
4. Estratègies de fidelització i venda.
4.1. Elements clau d’un pla de fidelització.
4.2. Estratègies de retenció. Vincles.
Destinataris
Treballadors/es adscrits al Règim General, autònoms/es i aturats/es
PROFESSORAT
Sr. Lluís Feliu, CEO de l'agència de comunicació, disseny i màrqueting EDEON.
DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ
Fins el 21 maig de 2021DATA D'INICI
25 maig de 2021DATA DE FI
10 juny de 2021PREU PER COL·LEGIATS/DES I ESTUDIANTS
GratuïtPREU PER NO COL·LEGIATS/DES
GratuïtCALENDARI DE CLASSES
Dies 25, 27 de maig, 1, 3, 8, 10 de Juny.
Horari de 15:30 a 19:30h.
FORMAT VIRTUAL, EN STREAMING.
LLOC ON S'IMPARTEIX
EN STREAMING
PLATAFORMA ZOOM
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Per tal de formalitzar la pre-inscripció heu d'adjuntar la següent documentació:
1-Fotocòpia del DNI
2-Fotocòpia de la nòmina, rebut d'autònom/a del mes anterior a la data d'inici del curs o DARDO actualitzat en cas d'estar en situació d'atur.
El Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya tracta la informació que ens proporciona amb la finalitat d'oferir-li el servei sol·licitat. Es conservaran les dades facilitades mentre es mantingui la relació o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals. Les dades no seran cedides a tercers, excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal. Vostè té el dret d'obtenir confirmació de si al Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya estem tractant les seves dades personals, així que té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries.
Responsable: Identitat: Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya-NIF: Q5856239H Direcció postal: C/Roger de Llúria, 155; Entresòl 1a; 08037 Barcelona Telèfon: 932414122 Correu electrònic: colpis@colpis.cat
(1) El preu per estudiant s'aplica exclusivament als estudiants de les llicenciatures de Ciències Polítiques i Sociologia.
(2) Per considerar efectiva la matrícula és imprescindible fer arribar al Col·legi, abans de l'inici del curs, els documents que s'indiquin a la fitxa de cada curs.
(3) El COLPIS no garanteix la realització d’aquesta activitat formativa si no s’arriba a un número mínim d’alumnes.
(4) Una vegada formalitzada la matrícula no es retornarà l’import de la mateixa excepte que l’organització anul·li l’activitat formativa.