FORMACIÓ CONTINUADA

FITXA DEL CURS

05. OBLIGACIONS LEGALS D'IGUALTAT EFECTIVA DE DONES I HOMES A QUI TREBALLA PER L’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (ANUL·LAT)

Presentació

La llei catalana d’igualtat, llei 17/2015, d’igualtat efectiva de dones i homes estableix obligacions específiques per qui treballa a l’administració pública, que influeixen en com es recullen les dades i es creen indicadors, de quina manera es redacten les polítiques i quin contingut tenen aquestes polítiques, siguin de l’àmbit que sigui.

 

En aquest curs explicarem quines són aquestes obligacions i oferirem recursos per a poder-les complir.

OBJECTIUS

Objectiu general:

  • Conèixer les obligacions que estableix la llei catalana d’igualtat a totes les persones que treballen per l’administració pública.

 

Objectius específics:

  • Explicar les principals obligacions que contempla la llei catalana d’igualtat per a qui treballa per l’administració pública.
  • Reflexionar sobre les obligacions que afecten als aspectes formals de les normes: llenguatge i imatges.
  • Reflexionar sobre les obligacions que afecten al contingut de les normes: transversalitat de gènere.
  • Reflexionar sobre les obligacions en relació a com s’han de recollir i analitzar les dades

PROGRAMA

El curs es desenvoluparà seguint la següent estructura.

TEMA 1. Llei 17/2015, d’igualtat efectiva de dones i homes: obligacions per a qui treballa per l’administració pública.

TEMA 2. Dades, llenguatge i comunicació inclusiva i no sexista.

TEMA 3. Principi de transversalitat de la perspectiva de gènere.

Per a cada tema es plantejaran uns debats per poder aprofundir en els principals conceptes treballats i un petit exercici de reflexió. 

Destinataris

-Professionals que treballen en projectes d'intervenció social (del tercer sector, de l'administració, del cooperativisme, dels moviments socials, etc. )

-Professionals d'empreses interessades a aprofundir el compromís cap a l'equitat de gènere.

-Qualsevol altra persona interessada.

PROFESSORAT

Dra, Mònica Gelambi

Doctora per la Universitat Rovira i Virgili, amb menció de doctorat europeu. Llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració per la UB i en Dret per la URV. Des del 2008 és directora del Centre Atena Gender Consulting, centre especialitzat en formació i recerca en temes d’igualtat en gènere en el món local. Ha realitzat formacions, presencials i virtuals, al personal tècnic de les administracions locals sobre polítiques d’igualtat d’oportunitats i de gènere en el món local. Autora de la guia publicada per la Diputació de Barcelona l’any 2016 Guia pràctica per la realització de polítiques transversals de gènere en àmbit municipal.

 

DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ

Fins el 7 febrer de 2020

DATA D'INICI

13 febrer de 2020

DATA DE FI

30 març de 2020

PREU PER COL·LEGIATS/DES I ESTUDIANTS

120 euros (col·legiats en situació d'atur, 20% descompte)

PREU PER NO COL·LEGIATS/DES

170 euros (persones no col·legiades en situació d'atur 10% de descompte)

CALENDARI DE CLASSES

Del 13 de febrer al 30 de març de 2020. (Curs Online)

LLOC ON S'IMPARTEIX

CURS ONLINE

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

Per formalitzar la matrícula del curs, cal adjuntar la següent documentació:

- Fotocòpia del DNI/NIE (només per aquelles persones que no estan col·legiades)

- Fotocòpia del comprovant de pagament del curs (només per aquelles persones que facin el pagament a través de transferència bancària).

- Els estudiants de Ciències Polítiques i/o de Sociologia (amb la meitat de crèdits totals aprovats) gaudeixen d'un preu especial. En cas de ser-ho, caldrà presentar una còpia de la matrícula de la universitat de l'any en curs.

- Per poder gaudir del descompte per aturats, cal aportar document de situació administrativa (SOC). Només és pot gaudir d'un descompte per persona i curs.

 

FITXA D'INSCRIPCIÓ
DADES PERSONALS
Els camps marcats amb * són obligatoris
DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR (2) (EL NÚM. MÀXIM DE FITXERS ÉS DE 5)
SELECCIONAR ARXIU (adjuntar fitxers en format jpg, pdf o doc)
[+] Adjuntar un altre fitxer
DADES DE L'EMPRESA (Emplenar aquest apartat en el cas que es vulgui facturar a l'empresa)

El Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya tracta la informació que ens proporciona amb la finalitat d'oferir-li el servei sol·licitat. Es conservaran les dades facilitades mentre es mantingui la relació o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals. Les dades no seran cedides a tercers, excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal. Vostè té el dret d'obtenir confirmació de si al Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya estem tractant les seves dades personals, així que té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries.

Responsable: Identitat: Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya-NIF: Q5856239H Direcció postal: C/Roger de Llúria, 155; Entresòl 1a; 08037 Barcelona Telèfon: 932414122 Correu electrònic: colpis@colpis.cat

(1) El preu per estudiant s'aplica exclusivament als estudiants de les llicenciatures de Ciències Polítiques i Sociologia.

(2) Per considerar efectiva la matrícula és imprescindible fer arribar al Col·legi, abans de l'inici del curs, els documents que s'indiquin a la fitxa de cada curs.

(3) El COLPIS no garanteix la realització d’aquesta activitat formativa si no s’arriba a un número mínim d’alumnes.

(4) Una vegada formalitzada la matrícula no es retornarà l’import de la mateixa excepte que l’organització anul·li l’activitat formativa.

Share This