Notícies
El risc zero no existeix i les organitzacions han d’estar preparades per a una possible crisi. Una mala gestió d’una crisi pot fer molt de mal a la reputació i imatge d’una organització i fins i tot fer-la desaparèixer. És per això que cal prevenir. I la prevenció d’una crisi comença molt abans que aquesta arribi.
Destinat a directors i tècnics de comunicació, gestors d’emergències i directius d’empreses i/o organitzacions, el curs dona una visió global de com preparar-se davant d’una crisi i explica les eines i protocols de gestió i comunicació fonamentals per a fer-hi front.
PROGRAMA
1. Què és una crisi? Diferència entre incidència i crisi.
2. Fases d’una crisi.
3. Per què una crisi és més important que una altra?
4. Manual de crisi: continguts (equip de crisi, responsabilitats,
argumentaris, públics, etc.)
5. Training, portaveus i simulacres de crisi: consells i recomanacions.
6. Sala Comitè de Crisi. Característiques: lloc, equipaments tècnics de
suport.
7. El portaveu en situació de crisi: coses a fer i no fer; comunicació no
verbal.
8. Crisi online: consells i directrius.
DATES
El curs s’impartirà els dies 6 i 13 de novembre, dimecres, de 16 a 20h de la tarda de manera presencial a la seu del Colpis (c. Roger de Llúria, 155 entl 1 de Barcelona).
El preu per als col·legiats i col·legiades és de 70 euros. El curs serà GRATUÏT per als i les qui estiguin en situació d’atur. El preu per a no col·legiats és de 130 euros (les persones en situació d’atur tindran un descompte d’un 10%).
El període d’inscripcions es prorroga fins el 5 de novembre de 2019.